2017. szeptember 29., péntek

3. nap és 4. nap

Harmadik nap:
   Miután befejeztük a blogolást elindultunk vacsorázni. A vacsora amolyan "jó magyaros" volt. A leves gulyásleves, a főétel töltött káposzta, a desszert pedig töltött roletti volt. Miután befejeztük a vacsorát kaptunk egy olyan ajánlatot, hogy lemehetünk edzetni a közeli parkba. Voltak, akik éltek a lehetőséggel, még mások inkább a szálláson maradtak.
    Mi, akik akartunk menni, egy órával vacsora után indultunk egy rövid sétával a parkba. Ott, aki edzeni szeretett volna bemelegített és elkezdtek edzeni, míg azok, akik csak a levegőre szerettek volna kimenni, azok elvoltak a játszótéren és elfoglalták csendben magukat. Egy kint töltött óra után visszaindultunk a szállásunkra és lassan elmentünk fürdeni, utána aki akart még csendben beszélgethetett vagy a szobájukban filmet nézhettek vagy aki már nagyon fáradt volt elment aludni.

Negyedik nap:

Ma reggel a korábbi kelést sokan nehezen viselték, de hogy a mai napra tervezett programokat be tudjuk fejezni, muszáj volt. A reggelink a szokásos általunk elkészített szendvicsből állt, ami után ismét mi készíthettük el az aznapi ebédünket.
    Nyolc óra felé indultunk el a buszhoz, amivel a következő úti célunkhoz indultunk, ami Torockó volt, ahova egy fél órás út vezetett. Itt töltöttünk egy kis időt, majd újra buszra szálltunk és elindultunk a Tordai-hasadékhoz. Ez az út szintén fél óra volt.
Útközben egy kisebb akadályba ütköztünk. pár birka elállta az utunkat egy kis időre. A Tordai hasadékban túráztunk egy jó másfél órát az erdőben a folyó mellett, majd egy kis vásárlás után visszaindultunk a kollégiumba, ahol éppen írjuk a mai napi bejegyzésünket a blogba 😆.
A blogírás után lesz egy „Gólyabál”, ahol megnézünk egy színdarabot, utána pedig lesz zene, amikor szabadon jól érezhetjük magunkat (tanári felügyelettel 😏).

Juhnyáj Torockó közelében
A tordai hasadék

A Csurgó, háttérben a Székelykő

Készítette: Ocsovszki Bianka, Székesváry Noémi, Belovai Annamária, Farkas Nóra Nikolett, Horváth Hunor, Kovács Bence Bálint, Forgács Olivér, Lesti Dániel